29 czerwca 2013

Kilka słów

Jak nie wiadomo od czego zacząć to najlepiej od pogody :) Ostatnio takowa nie rozpieszcza, raz upały 40 stopni, innym razem burze i 10 stopni. Zaczynam powoli wierzyć w zmiany klimatu.

Jeśli chodzi o upały to przechadzając się po mieście dobrych parę razy dostrzegłam starsze panie pod parasolkami! Widzę, że świadomość polaków co do szkodliwości promieniowania zaczyna się powoli zmieniać na lepsze. 


Często chodząc po mieście dostrzegam różne ciekawe malunki na ścianach i kamienicach. Zwykłe obrazki lub motywujące i dające do myślenia cytaty.
Tutaj jeden z nich:


Mówiąc szczerze ten tekst dał mi sporo do myślenia. Gdzie obecnie jestem ja? 

Ciekawa jestem jakie odczucia wywołuje to graffiti u innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :)