6 lipca 2013

Zrób sobie serum ;)

Od paru lat borykam się z rozszerzonymi i popękanymi naczynkami na twarzy. 
Żadne kremy, nawet apteczne, nie zniwelowały już popękanych naczynek. Owszem rumień na chwilę ustępuje, ale raz otwarte naczynko już samo się nie zamknie :(

Próbowałam również koagulacji w gabinecie kosmetycznym - kosmetyczka zachwalała bardziej niż laser. Owszem po zabiegu było super! (pomijając czerwone kropki po nakłuciu igłą..) ale po pewnym czasie część z nich odnowiła się. Przypuszczam, że trzeba zrobić kilka serii takich zabiegów aby trwale to zaleczyć. Ale kto ma worek pieniędzy?

Ostatnio koleżanka poleciła mi gotowy przepis na serum ze sklepu Zrób Sobie Krem. Sama miała popękane naczynka i w ten sposób je zaleczyła. Czy to możliwe?
Zobaczymy :)

Tak wyglądało moje zamówienie:

Oczywiście pokusiłam się jeszcze na olej kokosowy i algi morskie, o których naczytałam się masę pozytywnych recenzji! 

4 komentarze:

  1. będę śledzić co z tym kremem :) też mam podobne problemy ze skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że po miesiącu już będę mogła coś powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, jestem ciekawa co z tego wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)